Proppmätt!

Jag är proppmätt efter min lunch, nästan lite äckligt mätt faktiskt...Fastnade vid datorn när jag kom hem och bokade lite biljetter (resor till och från Stockholm osv.) samt fixade med lite annat, så jag blev superhungrig innan jag ställde mig och fixade till lite lunch. Idag åt jag något som är supersimpelt, inte speciellt nyttigt, men sjukt gott :). Korv med bröd! Tror jag åt det senast i januari, så det unnade jag mig verkligen idag. Hade inga korvbröd hemma, så det fick bli korv i tortillabröd, nästan som en tunnbrödsrulle. MUMS!

Vet ni vad som hände mig när jag skulle cykla till skolan då? Mitt framdäck pangade, lät som någon skjöt med pistol eller något. Jätteläskigt! Antar att jag hade pumpat cykeln med lite för mycket luft och dessutom var däcket redan lite buckligt och halvdant. Fick panikspringa till bussen och kom lite försent till skolan, men det löste sig i alla fall :). Idag har vi haft lite möten och det känns bättre nu efteråt, skönt det! Hämtade även ut min statistiktenta som jag skrev för lite mer än en vecka sedan (ni vet den jag pluggade till så mycket och alla mina inlägg var jättetråkiga :P) och det gick förvånansvärt bra faktiskt, riktigt nöjd! Det var min sista tenta ever, om jag inte ska fortsätta plugga något annat dvs. Hur gött som helst!

Ska strax ge mig ut en sväng på stan :). Blir en runda till H&M för att kolla in vårjackan och köpa strumpor, kolla in i Budo- och fitnessbutiken, handla lite som fattas i kylskåpet samt få iväg lite post. Vid fyra ska jag ut och gå en liten sväng med Mikaela, så det blir en ganska kort runda på stan. Ikväll ska det skrivas packlista, ringa lite samtal och plugga lite. Ska även äta lite god middag och chilla framför tv/dator. Underbar måndag!

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0