Powernap?


Innan träningen idag!

Nu är den underbara solen på väg att gå ner för idag, men det har verkligen varit underbart att den velat visa sig :). Dessutom har det varit härliga plusgrader och riktigt vårväder idag, synd bara att det blåste en del under eftermiddagen. Jag längtar tills det blir så varmt att jag kan åka till träningen i bara kläderna som jag har på bilden och en tröja, slippa halsdukar, vantar och överdragsbyxor...men jag håller ut ett tag till ;).

Styrketräningen gick bra idag och efteråt blev det en god omelett till sen lunch. Nu börjar jag bli lite småhungrig igen...känns som kroppen slukar allt man äter direkt efter träning och sedan blir man hungrig direkt. Får nog bli ett par riskakor om en stund ;). Funderar först på om jag ska powernapa en liten stund eller i alla fall vila innan jag sätter igång med dagens projekt, storstädning. Ja, så får det bli!

Hörs snart igen.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0