Paus!

Nu är jag helt slut i huvudet, men det har faktiskt gått över förväntan med pluggandet :). Roligt när man kan förvåna sig själv ibland ;). Det jobbigaste är att jag inte har någon aning om det jag skriver är rätt eller om jag har tänkt på rätt sätt eftersom allting är så flummigt...suck! Man skriver allting på vinst och förlust. Skönt att det bara är 2,5 månad kvar på universitetet nu :).

Har precis bestämt mig för att ta en paus och vila huvudet från datorn ett tag. Tänkte ta tag i lite andra saker på to-do listan som städningen och disken. Inte så roligt, men det måste göras, bor i en riktig svinstia för tillfället :P. Annars har jag som sagt hunnit med att plugga, äta lunch (omelett med kalkon, tomater och grekisk salladost...mums!) samt ringa och gratta syster på födelsedagen. Tyvärr har det bara varit lite glimtar av solen efter förra inlägget, så det blev aldrig något sola på takterassen eller lunch utomhus. Är i alla fall nöjd med att jag fick min soliga morgonpromenad, då kan jag leva med att sitta inne resten av dagen.

Nähä, time to do something! Dags att diska...


Hörs senare!
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0