Påsk









Bokat och klart! Under påskhelgen åker jag ÄNTLIGEN till Gotland igen :). Kommer bli hur underbart som helst. Jag längtar verkligen efter Gotland, huset, havet och miljön. Älskar Gotland. Åker dit med båten på skärtorsdagen tillsammans med min farmor och farfar och stannar tills på tisdag morgon då jag flyger tillbaka till Norrköping. Alltså kommer jag ha halva torsdagen och hela fredag, lördag, söndag och måndag att bara njuta (och kanske plugga lite!).

Jag ser verkligen fram emot att spendera påsk tillsammans med min familj. Det har jag alltid gjort och jag ser fram emot den goda maten, det trevliga sällskapet och kanske något litet påskägg också :). Är så glad att det är bokat nu, då är det spikat och hundra att jag kommer åka och det känns underbart!

/E <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så välkommen! :)

2011-03-14 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0