One week to go...

 
Om en vecka så är det fettisdagen och mitt vad slutar på måndagen, så då ska jag unna mig en semla! Jag har längtat efter den 8:e mars i evigheter känns det som, ska nämligen få äta godis igen då också :D. Jag är ju en riktigt gottegris och två månader utan något "gott" har varit lite tufft, men det har ändå gått fort :). Alltså bara en vecka kvar som sagt, först invägning på söndag...så det är skärpning som gäller den här veckan ;).

Som jag skrivit tidigare kommer jag att ha en ätardag i veckan sedan och nästa vecka får det bli tisdagen, sedan kör vi strikt ett par dagar igen :). Tror verkligen på den filosofin, kommer nog funka fint för mig!

Aja, jag hade tänkt gå ut en sväng på stan om en stund för att köpa ny mascara och lite födelsedagspresenter, men jag känner att jag får ta det imorgon istället. Har inte riktigt hållit min planering och jag är inte förvånad över det...Orkar bara inte göra mig iordning, sitter fortfarande i pyjamas :P. Ska strax sätta igång med plugget igen och köra intensivt i några timmar innan det är dags för kickboxning. Wish me luck!
/E <3

Kommentarer
Postat av: Lacka

Du är så duktig gumman!

2011-03-01 @ 21:47:54
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0