Mini-break.


Värst vad sunkig man känner sig när man sitter hemma i pyjamas en hel dag...det ända man gör är att äta, plugga, gå på toa och ta små pauser. Det passar mig inte alls! Men jag står väl ut, bara två dagar kvar nu ;). Kände mig som sagt sunkig när jag satt där i min pyjamas, så efter en stund bytte jag om till mina träningskläder istället...lika bra att vara ute i god tid, inte sant :P? På bilden, som är från i lördags, kände jag mig jättefin :).

Appropå ingenting, man måste ju ta mini-breaks under pluggdagar och idag har jag tagit ett par stycken. När jag äter så blir dem givetvis lite längre, annars har jag tagit små breaks och diskat, fyllt på vattenglaset eller gått på toa. Låter roligt värre va? Så blir det tyvärr när det är tentaperiod.

Har i alla fall en rolig sak att berätta och det är att jag har bokat tid hos frisören, ÄNTLIGEN! Det var evigheter sedan jag klippte mig, pinsamt nog är det nästan ett halvår sedan och förut klippte jag mig alltid varannan eller var tredje månad. Men så har jag också fått ganska långt hår nu, blir till att kapa det ett antal cm. Utväxten färgade jag i december, så det är i alla fall inte pinsamt längesen :P. Men det är ju så himla dyrt att gå till frisören, men nu ska jag testa FrisörAkademin som är en utbildning för dem som vill bli frisörer. Alltså är det lite billigare och tar lite längre tid än vanligt, men av erfarenhet vet jag att de är mer noggranna :). Hoppas resultatet blir bra, ska nämligen fixas precis innan Stockholm, vill vara fiiiin när jag kommer hem ;).

Nu ska jag äta en frukt och lite keso :). Hörs efter kickboxningen igen för nu ska jag lägga in sista växeln innan jag lägger ner plugget för idag.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0