Middagen i ugnen!


Magen kurrar och jag är superhungrig, tur att maten står i ugnen nu :). Det blir sen middag för mig som vanligt, gör hela tiden en massa andra saker och glömmer bort att maten faktiskt tar lite tid att göra idag. Eller kanske inte att göra, men att bli klar ;). Idag serverar jag mig själv kyckling i hemmagjord marinad (hoppas det blev gott), klyftpotatis och nyttig bearnaisesås, lyxigare måndagmiddag får man väl leta efter, inte sant?

Idag blev det en runda på stan som sagt, riktigt svårt att hålla i pengarna idag :(. Är jätteshoppingsugen! Får vänta tills jag får lite lön, då ska jag unna mig något snyggt. Det blev till att investera i några par strumpor samt ett par jeans. Det var ett par lite ljusare jeans för knappt några pengar alls, men jag kände att det vore roligt med ett par jeans som sitter lite tajtare, alla mina gamla är lite för lösa och pösiga...Vidare till Stadium för att kolla in utbudet av löparskor och hittade ett par som påminner starkt om dem jag redan har. Älskar dem jag har, men det är ingen dämpning i dem längre, så jag provade dessa skor och gillade dem skarpt. När jag frågade om priset blev jag bara ännu lyckligare :). Tyvärr fanns de inte i min storlek i stan, så det blir en runda med cykeln till Tornby imorgon på förmiddagen. Ska verkligen slå till på dem här löparskorna, de är bäst!

Ojdå, nu måste jag nog kolla till maten lite...ska bli så gott! Ha en fin kväll.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0