KAOS

Nu är det TOTAL kaos i mitt huvud känner jag :(. Har verkligen suttit och pluggat mycket idag och ändå är det en del jag fortfarande inte förstår, men visst har det klarnat en del under dagens gång :). Nu orkar jag inte lägga ner mer tid eller energi på detta och håller tummarna för att jag förstår tentan/duggan imorgon och att den går vägen helt enkelt :).

Lade ifrån mig plugget vid halv nio eftersom jag tagit lite längre pauser under dagen. Precis när jag lagt ihop allt ringde mamma, så vi pratade en stund om söndag och måndag när hon kommer hit :). Sedan blev det ganska sen middag i form av halva tallriken med sallad, en bit fläskkarré, klyftpotatis och nyttig bearnaisesås. Hade en matlåda kvar sedan i tisdags, perfekt med matlådor under tenta-p :). Har även hunnit läsa lite bloggar, kolla lite tv och sånt.

Tänkte avrunda min kväll nu med att diska, hoppa in i duschen och tvätta av mig nervositeten ;) och sedan sova. Tidig uppgång imorgon. Längtar tills i morgon lunch! Hörs då!



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0