Jordgubbsfrossa :)



Fredag den 25 mars var det jordgubbspremiär för mig! Självklart var det inga svenska jordgubbar utan spanska, men de var riktigt goda och smakrika i alla fall :). De hade bra pris på en liten ask på Hemköp, så jag var ju bara tvungen att köpa ;). Mums säger jag bara! Lurade i Hannah att vi skulle köpa med oss hem till kvällen sedan, så det gjorde vi. Åt alltså två askar jordgubbar den dagen. Sedan köpte även jag och Bella (I know, Bella har varit här!) en ask till frukost i söndags :). Och idag köpte jag en liten ask för ännu bättre pris på Ica, så imorgon lär det bli jordgubbsfrossa igen.

Jordgubbar är supernyttiga och goda, ät hur mycket du vill. Innehåller mycket järn och smakar som godis ;). Längtar tills de svenska gubbarna kommer till mataffärerna. En skål med färska svenska jordgubbar med mjölk och frallor med ost är något av det godaste som finns...längtar!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0