Inspiration: Gina Tricot

Hamnade av en slump på Gina Tricot's hemsida och blev förälskad i flera av plaggen :). Underbara kavajer, fina byxor och snygga shorts...jag skulle väldigt gärna köpa rubbet om plånboken tillät. Det är så förbaskat tråkigt att i princip aldrig köpa några som helst kläder och uppdatera sin garderob, men jag står ut som student i ett par månader till och sedan hoppas jag att min ekonomi tillåter lite klädshopping ibland ;).

Låt dig inspireras!


En ursnygg kavaj som skulle vara jättesnyggt till ett vitt linne, ett par jeansshorts, brunbrända ben och high heels i sommar...ååå, vad snyggt!


Snyggare varianten av de svarta byxorna. Skulle vara riktigt fint tillsammans med ett nedstoppat vitt linne och ett stort halsband :).


Finaste jeansshortsen i vår? Lätt! Jag ska köpa ett brunt skärp till mina jeansshorts för att piffa till dem (till en billig summa). Matcha dessa med kavajen ovanför eller med en snygg blus och ballerina för en klassisk look i sommar.


En coolare variant av den svarta kavajen, en svart blazer med skinnimitationsdetaljer. Snygg när man vill vara lite mer välklädd eller när man ska ut och festa!


Fina underkläder är alltid roligt :) och den här bh:n var supersöt. Jag tycker alltid att man känner sig lite finare om man är fin under också.

Jag blev plötsligt akut shoppingsugen :P...tur att jag är fullbokad med annat framöver, så att jag inte har tid att spendera pengar ;).
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0