H&M

Har fått paket från H&M som innehöll detta...




Supersnyggt och vårigt träningslinne :). Tänk att det blir så mycket roligare att träna i nya träningskläder!!!


Vitt baslinne, snygg boxarrygg på den. Älskar modellen!


Blått baslinne, samma modell som det vita. Riktigt sköna och snygga.

Vårjackan då? Jo, det var ju därför jag beställde! Men tror ni inte att det står på fraktsedeln att den är "slutsåld". Blev jätteirriterad. Hade inte beställt från H&M om jag bara skulle ha tre linnen, inte värt frakten på 40 kr då...Så H&M kundtjänst kommer få ett mindre roligt samtal från mig imorgon :P.

Vad tycker ni om mina snygga linnen annars då? Nu vill jag att det ska bli sommar så att jag får visa upp dem ;).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0