Fynd!

Tror ni att jag kom tomhänt ur Din Sko idag? Jag sa ju att jag inte behövde några skor, vilket jag står fast vid, men idag hittade jag ett par skor som jag helt ärligt velat haft jättelänge. Idag var de dessutom på riktigt, riktigt bra pris och så var det 20% på det priset också, så jag fick dem för 79 kr istället för 499 kr. Det var väl ändå ok? Snygga vår- och höstboots. Gilla?





Helt klart värt 79 kr!!! Dessutom bjöd dem på snittar, cider, godis och goodiebags. Jag är NÖJD :). Regnar det inte imorgon ska jag inviga dessa skor, oavsett hur varmt det är ute ;).

Ska ju visa er det jag fick med mig från BikBok igår också. Dessa underbara mjukisar var nedsatta med 200 kr, så jag kunde verkligen inte hålla mig. Sköna, skitsnygg färg och så blir man superglad när man har dem på sig ;).





Älska färgen eller vad? Riktigt sugen på tröjan som hör till också, men jag ska fundera lite till...;)

Blev alltså lite shopping både idag och igår, men jag har inte gjort av med alldeles för mycket pengar i alla fall :). Riktigt bra fynd har det blivit! Är så nöjd :). Vad tycker ni?

/E <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga skorna är Elin! Riktigt bra pris också :) och mjukisar kan man ju inte ha för många av!



Puss å Kram Elina

2011-04-03 @ 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0