Eric Saade!


Vinnaren av Melodifestivalen 2011 är....Eric Saade!!!

Vad tycker ni? Vann rätt låt och artist? Vad tror ni om Erics chanser i Eurovision?

Jag tycker att Saades låt är helt ok, tyckte bättre om Manboy som han sjöng förra året. Saade går garanterat hem hos de små, hans låtar lär dem sig ganska snabbt och sjunger och dansar gärna med. Det är nog även dem som röstar i melodifestivalen nuförtiden ;). Eller vem röstar egentligen?

Jag blev i alla fall glad att inte Sanna Nielsen eller Linda Bengtzing vann, då hade jag bojkottat Eurovision precis som förra året. Mina personliga favoriter i år var Danny och Swingfly. Synd att inte Danny fick åka tycker jag, hann är grym ;). Aja, får njuta av hans låt på Spotify istället :P.

Nu håller vi tummarna för att Eric Saade kommer med i Eurovision i år och att det inte blir ett lika stort fiasko som det blev förra året när vi skickade Anna...pinsamt Sverige!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0