Dagens to-do :)

Eftersom jag inte har några "måsten" idag ska jag göra lite vad jag känner för, men vissa saker har jag redan planerat att jag ska göra ;).

Jag är en obotlig planeringsmänniska, så mina lediga dagar är sällan ostrukturerade. Jag planerar alltid i alla fall :P. Men jag trivs med det och det stör ju ingen annan, så låt mig hålla på ;).

Här är några av dagens planer:

- Sola på takterassen! Dricka chailatte och äta jordgubbar :)

- Gå en sväng på stan! Dagens måsten är nya vitaminer, hårsnoddar och hårspännen.

- Handla lite till kvällens middag (ärtor...:P)

- Göra chokladproteinpannkakor till lunch :D, lyx!

- Få iväg lite viktiga mail.

- Söka artiklar till c-uppsatsen, ringa kontaktperson angående samma sak.

- Äta middag i form av pannerad fisk, potatis- och broccolimos (nytt påhitt, hoppas det smakar!), ärtor och creme fraiche-sås med citronpeppar :)

- Kolla på Sveriges mästerkock!

- Skypa med
Angelica ikväll <3.

Med andra ord finns det lite att göra idag! Ser ut som det är mycket, men det är det inte. Jag menar lunch och middag äter man ju i alla fall alltid (eller jag gör det i alla fall?!), artiklar kan jag söka imorgon också om jag inte orkar/hinner idag, shoppingen och maten tar jag på samma gång...Så det är chill med andra ord ;).



/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0