Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Dagens bloggutmaning vill jag knappt lägga en tanke på eftersom den handlar om det här vore min sista dag...

Detta är verkligen en jättesvår fråga! Jag kan väl i alla fall säga att jag verkligen skulle vilja spendera min sista dag tillsammans med dem jag älskar mest i hela världen <3. Bara att få ha dem man tycker om nära och prata om allt fint man gjort under sitt liv.

Annars skulle jag nog vilja göra något lite extremt som att typ hoppa Bungyjump eller Fallskärm, springa ett maraton eller något annat som jag egentligen inte vågar :P. Det finns ju lite saker man vill göra innan man dör, men vissa är svåra att hinna med under en dag (som att resa till Australien eller Nya Zeeland tillexempel :P).



Hmm...Nej, men jag skulle nog ändå vilja spendera den med mina nära och kära, äta allt jag älskar (moffa i mig god mat, massor av godis, Ben & Jerry's, choklad och allt annat mumsigt) och bara uppskatta livet!

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0