Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Vad jag bjuder på för mat handlar dagens bloggutmaning om.

Jag tänkte göra detta lite roligare genom att låtsas att jag är en av deltagarna i Halv åtta hos mig och skriva hur min meny skulle se ut. Tyvärr är den inte så exklusiv som många av deras, men det är verkligen mat jag älskar själv :).

Förrätt:
Toast skagen på mörkt bröd med färska räkor, löjrom och citron.

Varmrätt:
Oxfilé med hasselbackspotatis, bearnaisesås och en stor sallad till.

Efterrätt:
Marängswiss med hemmagjord chokladsås, hemmagjorda maränger och hemmagjord glass.

Vad hungrig jag blev nu :P! Jag ÄLSKAR marängswiss, det ska jag absolut äta inom en snar framtid. Har faktiskt chokladsås i kylen som jag inte rört på evigheter.

/E <3


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh! Den middagen skulle inte jag tacka nej till ;) kramar

2011-03-07 @ 23:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0