Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 3 handlar om mina föräldrar :).

Eftersom jag inte vet hur mycket de vill att jag ska berätta om dem, så får det bli ett ganska kort inlägg ;). Med all respekt för dem, eftersom de själva inte valt att vara med i bloggen...

Mina föräldrar kommer ursprungligen från Linköping och Oskarshamn. De träffades här i Linköping, pappa var kompis med mammas bror och på den vägen är det. Just nu bor och jobbar dem i Stockholm, har semesterhus på Gotland och lever ett väldigt bra liv! Dem har två fina döttrar ;), en som snart fyller 19 år och en som är 22 år (jag!).

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om dem. Jag skriver helt enkelt bara att jag älskar dem <3


Världens finaste pappa och mamma <3

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0