Cravings

 
Jag har en ny craving som jag aldrig får nog av...det låter kanske inte jättegott, men det är det! En naturell riskaka med philadelphiaost och kalkon på, det är sååå gott. Jag äter flera stycken om dagen :P. Tur att det är så lite kalorier i dem, men äter man många blir det ju en del kalorier ändå. Lagom är alltid bäst ;).

Idag blev det en snabb 20-minuters promenad i solen efter lunchen, sedan hade jag ovanligt mycket energi till plugget. Så jag pluggade intensivt i två timmar och sedan pausade jag med lite mellanmål och en runda på stan för att köpa några födelsedagspresenter samt lite som fattades i kylskåpet. Jag gillar att läsa lite olika träningsbloggar och på två ställen har jag sett att de tipsat om de nya keso-mellanmålen, som jag har letat! Idag dök de upp på Hemköp-hyllorna och jag köpte en med mig hem för att prova. Fanns bara en sort kvar (populära?) och det var den med cashewnötter, ananas, apelsin och papaya. Vad tror ni, är den god?



När jag kom hem från stan blev det plugg i ett par timmar till och sedan åt jag min goda tacopaj med stor sallad till middag och kollade på Sveriges mästerkock samtidigt :). Har även hunnit prata en stund med min Ellen, som jag saknar så mycket, i telefon! Nu ska jag börja avrunda min kväll med min vanliga kvällsrutin diska --> borsta tänderna --> läsa en rolig tidning --> sova. Men vet ni, jag ska nog unna mig en riskaka först :P...haha...

Sov gott!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0