Closed


Tänkte alldeles strax stänga av datorn för ikväll och ställa mig och diska. Jag är fortfarande proppmätt efter min goda middag, blev mängder med fullkornspasta och min smaskiga köttfärssås :). Har haft lite svårt att äta idag, vet inte riktigt vad det beror på. Det är ju verkligen inte likt mig att inte äta liksom :P, men jag har varit så himla mätt hela dagen och ändå har jag både gått morgonpromenad och tränat kickboxning. Så jag kompenserade med en ordentlig middag istället, otroligt gott var det!

Som sagt disk, kolla klart på Pretty Woman (hur många gånger har man inte sett den?) och sedan sova. Hoppas jag får sova tills klockan ringer imorgon ;). Tänkte kliva upp vid åtta och ge mig ut på veckans första morgonpromenad, älskar verkligen mina morgonpromenader :). Sedan blir det en sväng till skolan för möte och sedan fixa lite med c-uppsatsen. Efteråt blir det hem och fixa med lite nödvändiga saker, gå en sväng på stan och kanske köpa vårjackan och strumpor samt gå en kort promenix med Mikaela på eftermiddagen/kvällen. Imorgon är det vila från träningen, ska bli skönt. Har kört två kickboxningspass och en löprunda på tre dagar, så nu behöver kroppen återhämta sig. Vad ska ni göra imorgon?

Aja, sov gott mina fina läsare. Hörs imorgon igen :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0