BB-skäms :P


Har precis kollat klar på BB (Big Brother) och skäms lite. Varför tittar jag på det? Idag var det i och för sig ganska roligt eftersom de hade skräckkväll och flera av deltagarna blev jätterädda, så jag har suttit och gapskrattat för mig själv :P. Usch, jag hade också blivit jätterädd om jag var inne i huset, men nu var det ju bara roligt. Haha, måste titta imorgon också innan jag går och lägger mig :P. Spännande fortsättning följer...men jag skäms fortfarande för att jag tittar på detta intelligensbefriande program. Tittar du också på BB?

Nu borde jag legat i sängen och sovit, men jag är ovanligt pigg :(. Kanske beror på att jag gått och lagt mig sent två dagar i rad och fått ha två härliga sovmornar? Imorgon blir det dock ingen sovmorgon eftersom jag tänkte ut och morgonpromenera. Ska äntligen få vakna upp tillsammans med fredagen, det är så mysigt att starta dagen på det sättet! Hoppas solen kommer fram under promenadens gång, det är helt underbart. Sen är det som sagt seminarium, träning och middag med Mikaela och kanske en tjej till :). Mysig fredag med andra ord!

Som ni såg i det tidigare inlägget så fick jag med mig ett par skor hem idag, visst är dem snygga? Det var en mysig kvällsaktivitet att strosa inne i butiken tillsammans med Hannah :). Prata lite, prova skor, äta snittar och shoppa. Har även hunnit plugga lite och kollat på BB som sagt. Har också beställt lite nytt från gymgrossisten :).

Time to wash up the dishes och sedan sova. Natti natti <3 <3
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0