6 Mars 2011




Vad pigg och glad man blir av solen, hur underbart som helst :)! Nu saknar jag bara lite fler plusgrader och sedan är allt perfekt ;). Vilken underbar söndag det har varit idag. Skönt efter en natt med alldeles för lite och orolig sömn :(.

Jag somnade ganska sent igår eftersom jag ville smälta min mat innan, men vaknade ganska snabbt igen av att det lät som grannarna höll på att riva hela sin lägenhet. Suck! Somnade om igen och vaknade vid 04.50 och kunde inte somna om, låg och vred och vände på mig jättelänge. Sedan somnade jag om i korta perioder och bestämde mig sedan för att vara vaken vid halv nio, så då skickade jag lite sms till kompisar och läste lite tidning. Klev upp vid halv tio och mätte alla mina kroppsdelar, blev så GLAD :). Sedan starten den 16 januari har jag tappar 6 cm runt rumpan, 5 och 4 cm runt låren samt 4 cm runt midjan! Glädjande besked denna soliga söndag, allt mitt slit ger resultat.

Gick sedan hem till Hannah och då åkte självklart solbrillorna på, hur underbart är inte det? Där var det dags för vågen. Egentligen gillar jag inte att väga mig eftersom muskler väger mer än fett, men jag hade i alla fall tappat lite i vikt och det är ju alltid något. Jag lever på mina cm istället ;) och att det känns på mina kläder! Vi har varit så duktiga jag och Hannah, så jag ger oss båda en klapp på axeln för vår insats :). Efteråt gick vi en härlig långpromenad och sedan åt vi lyxfrukost för att fira. Det blev Hannah och Alex specialgröt som jag tycker är jättegod och sedan köpte vi med oss färska frallor, ost och juice från affären. Var evigheter sedan jag drack apelsinjuice, så himla gott och då har vi inte talat om frallorna, M.U.M.S! En toppenfrukost som jag stod mig väldigt länge på.

Blev kvar lite längre än planerat hos dem, jag och Hannah hade som vanligt väldigt mycket att prata om ;). Vid fyra begav jag mig hemåt och har fått i mig lite mellanmål/sen lunch innan träningen. Ska snart bädda rent i sängen, diska undan, byta om och dricka en proteinshake innan det är dags för kickboxning :D. Ett grymt avslutningspass på den här veckan! Efteråt kommer mamma <3. Ska bli mysigt att ha henne här från ikväll till tisdag morgon.

Har ni hittat på den härliga söndag?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0