4 Mars 2011






Dessa bilder tog jag i morse (06.50) innan jag åkte iväg för att skriva tenta. Visst ser jag ändå väldigt pigg och glad ut? Kände mig faktiskt ganska pigg i morse, men det är för att jag alltid blir pigg när jag är nervös :P. Hade lite svårt att sova igår :(, har alltid det dagen innan något "stort". Men tillslut somnade jag gått och vaknade en halvtimme innan klockan skulle ringa idag, en dålig vana?

Ska snart dricka en proteinshake och sedan bege mig mot gymmet :). Ni anar inte hur mycket jag längtat efter att få röra på mig ordentligt. Idag blir det crosstrainer och sedan lite "mörda magen" på det. Wish me luck ;).

Efter crosstrainingen blir det nog en powernap, mellis, fixa lite med datorn, middag och sedan cykel hem till Mikaela för myskväll med Let's dance. En riktigt nice fredag och vet ni, nu är det äntligen HELG!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0