30 Mars 2011


Morgonstund har verkligen guld i mun :)! Idag hade jag sovmorgon och vaknade upp av den härliga solen. Det var helt underbart eftersom det regnade igår (bilden ovan är tagen efter en blöt cykeltur hem från skolan igår). Jag gick upp och diskade undan allt från gårdagens mysmiddag med Hannah och sedan bytte jag om för en morgonpromenix i solen med Mikaela :). Mötte upp henne och så gick vi en runda, sedan fortsatte jag ytterligare en bit och kom upp i totalt 1 timme och 20 min idag. Inte illa pinkat ;). Superhärligt var det! Första morgonpromenaden den här veckan, check!

Har ätit en ordentlig och väldigt god frukost efteråt. Blev en ganska sen sådan, men det gör ingenting eftersom jag är ledig idag. Det är så extremt underbart att inte ha någon tid att passa, har bara några saker jag vill hinna med under dagen :).

Dagens frukost bestod av naturell lättyoghurt med hallon och hemmagjord kanelmüsli, finn crisp med philadelphiaost och kalkon, knäckemacka (sport) med mellankokt ägg och kaviar, ett löskokt ägg, c-vitamin med blåbärssmak och vitaminer. Smaskens!
En otroligt god och ordentligt mättande frukost. För mig är frukosten det viktigaste målet på dagen och jag äter alltid en ordentlig sådan för att klara mig bra under hela dagen :). Äter ni frukost? Vad äter ni i så fall?

Just det, solen skiner ju utomhus! Har bestämt mig för att gå upp på takterassen en stund och njuta av solens strålar :). Tyvärr är det inte speciellt varmt ute, men jag sätter på mig ordentligt med kläder och hoppas att solen värmer bra i alla fall. Ska hoppa in i duschen nu och sedan ska jag unna mig en chailatte (år sedan jag drack!) och jordgubbar i solen :D. Låter inte helt fel va?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0