3 Mars 2011

En dag kvar och jag känner mig faktiskt inte speciellt nervös...ännu! Antar att det är för att jag inte riktigt kommit igång med pluggandet än, blev lite senare än beräknat. Men jag kände verkligen att jag ville unna mig en morgonpromenad idag eftersom jag tror (och vet) att jag orkar mycket mer då. Jag tror att det ger vinster i längden ;). Dessutom kan jag sitta med plugget lite längre idag och inte ta lika många/långa pauser, men självklart blir det lunchpaus och mellispaus. Får se hur länge jag orkar, hur länge jag förstår något och hur länge jag vill sitta med plugget idag. Ska nog försöka vara klar till åtta ikväll också, men det är inget bra på tv då va?

Som sagt, morgonpromenix idag på en timme ungefär. Hade ett bra tempo idag eftersom rundan som jag gick brukar ta ungefär 65 min, men idag gick jag den på 60 min. Blev riktigt svettig och det var härligt som alltid ;). Har hunnit duscha av mig, äta en ordentlig frukost (min favoritfrukost just nu!) och tvätta lite kläder. Ska hänga upp dem på tork nu och sedan sparka igång den här pluggdagen! Räkna med ganska få inlägg idag, återkommer kanske med något vid lunch eller mellis.


/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0