29. Detta tränar jag allra helst i

Nu är jag inne på näst sista bloggutmaningen som handlar om det jag helst tränar i.

Detta är ju självklart beroende på vad jag ska göra ;). Men ska jag köra pass (step, kickboxning, skivstång, medel osv.) så vill jag ha ett par trekvartsbyxor i träningsmaterial och ett ganska tajt linne som inte åker upp och flashar magen :P. Kör jag däremot crosstrainer eller styrketräning funkar det med samma outfit som ovan, men ibland gillar jag att ha lite lösare linnen på mig då :).


Jag använder gärna knalliga linnen som rosa, lila och blåa för att pigga upp lite :).

När jag går ut och går har jag självklart en helt annan outfit. Jag klär mig efter utomhustemperaturen och de senaste gångerna har det blivit underställ, mjukisbyxa och tröja samt en överdragsjacka. Men jag gillar även att använda mina löparbyxor när det är lite varmare :).



När jag är ute och springer är det också beroende på utetemperaturen vad jag använder för kläder. Helst av allt vill jag ha löparbyxorna (på bilden ovan), en varmtröja och en tunn överdragsjacka. Tajt ska det sitta och inte störa på något sätt, det är det jobbigaste som finns :P.

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0