28 Mars 2011


I'm alive!!!

Förlåt kära vänner för ett lite längre uppehåll från bloggen än planerat, men så blir det när man heter Elin och har fullt upp :P. Vissa av mina vänner här i Linköping brukar alltid säga till mig att jag får höra av mig till dem när jag har tid att ses eftersom jag alltid är så himla uppbokad...kanske läge att tagga ner lite? Nja, jag gillar mitt liv :)!

Berättar om min underbara helg i ett separat inlägg och berättar om dagen nu istället :). Idag har jag varit i skolan och haft grupparbete, det gick bra och vi kommer nog bli klara imorgon vilket resulterar i att vi är "lediga" fram tills på fredag :D. Hur underbart är inte det på en skala? På eftermiddagen hade vi möte med vår handledare angående c-uppsatsen och det var ett glädjande besked, minst sagt! Så nu är jag glad igen ;). Cyklade hem i det soliga vädret, åt lite mellanmål och skrev inköpslista. Sedan kom Mikaela och hennes kompis Ellen och hämtade mig med bil och så åkte vi till Ica Maxi och storhandlade :). Snacka om lyx att få åka bil och handla ;). Fick med mig lite god mat hem och sedan var det dags för en löprunda på milen. Slog mitt rekord idag igen ;), nu väntar jag på bakslag...någon gång måste det ju gå dåligt, eller? Aja, jag är SUPERGLAD i alla fall! Har precis tagit en dusch och ätit en supergod omelett och en surdegsmacka :). Wonderful monday!

Vad har ni sysslat med?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0