25 Mars 2011


Klockan ringde 06.30 och det var dags för en tidig morgonpromenad. Det var alltså dags för veckans andra morgonpromenad och tyvärr är det lite kyligare idag än vad de varit de senaste dagarna. Man blir verkligen bortskämd när det är sol och lite varmare, som tur är så är det soligt idag också :). Jag behövde inte gå ensam på min promenad idag heller, utan Hanny är på snabbvisit från Frankrike under helgen, så vi gick rundan tillsammans. Vad roligt att träffa henne igen.

Aja, nu ska jag äta upp min frukost och sedan måste jag duscha och fixa mig iordning innan vi ska ses i Stadsbiblioteket! Idag blir det förmiddagsplugg och sedan ska jag och Ameli snacka c-uppsats. I eftermiddag blir det till att hämta mitt paket från H&M (Min vårjacka har kommit!), städa det jag inte orkade häromdagen samt fixa med annat innan det bär av mot kickboxningen. Efteråt blir det myskväll med Hannah, vi ska äta tortillas och bara umgås <3. Underbar fredag!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0