23 Mars 2011


Hahaha...hittade en gammal bild på mig som är från våren 2008. Jag var tokblond och hade lugg, vad tycks? Jag trivdes inte alls i lugg och håret var lite väl vitt. Men det är roligt att man någon gång testat något annat :P.

Nu blev det lite molnigt här i Linköping, men under hela morgonpromenaden sken solen och solbrillorna var på :). I natt blev det inte heller jättemycket sömn eftersom jag skulle diska, fixa med packningen och sånt innan jag gick och lade mig. Sedan vaknade jag av mig själv flera gånger innan jag äntligen klev upp. Gick ut på en timmes morgonpromenad och det var så härligt! Har bytt ut mitt underställ till att endast ha linne under jackan och bara mjukisbyxor :). Vår, vår, härliga vår!

Dagens to-do lista ser ut såhär:
- Plugga
- Äta lunch, mellis och middag
- Sola på takterassen om molnen försvinner
- Städa lägenheten (plocka undan, damma, dammsuga och byta lakan)
- Fixa med lite viktiga papper och annat
- Chilla framför Sveriges mästerkock ikväll

En ganska lugn dag förutom att jag måste lägga ganska mycket tid på skolarbete, ska snart hoppa in i duschen och sedan sätta igång. Hörs runt lunchtid igen!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0