2 Mars 2011


God morgon allesammans :). Hoppas att ni har sovit gott och länge i natt? Själv blev det en hyfsad sömn i natt, hade svårt att slita mig från min favorittidning just nu, Topphälsa ;). Men tillslut orkade jag inte hålla ögonen öppna, så då slängde jag tidningen på golvet och somnade bums :). När klockan ringde kände jag mig inte alls redo att möta dagen, kanske beror det på att hela dagen är full av studier? Jag snoozade en liten stund, men tillslut tvingade jag upp mig själv. Har redan satt igång med studierna och nu har jag haft min frukostpaus, idag blev det havregrynsgröt och 2 ägg :). En bra start på dagen!

Tänkte bara berätta hur min vecka ser ut i stort;
Torsdag - Morgonpromenad och PLUGG
Fredag - Tenta, träning och myskväll med Mikaela
Lördag - Morgonpromenad, träning, storstädning av lägenheten samt myskväll by myself (kolla film, slappa och somna tidigt!)
Söndag - Invägning, morgonpromenad och frukost med Hannah, träning och besök av mamma :)

Jag har en mysig och underbar helg framför mig, så nu kämpar vi på ett litet tag till bara ;). På måndag börjar jag även med en ny sak i mitt liv, någon som kan gissa? Återkommer mer på måndag :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0