18 Mars 2011

I'm back :D!
Just nu är mitt liv alldeles otroligt underbart, jag bara njuter av varenda minut :). Hur fantastiskt låter inte det? Jag har så mycket att berätta, men jag känner att det är för privat och alla mina nära & kära har fått eller får reda på det och det är det viktigaste. Nu blev ni bra nyfikna va? Haha...

Kan i alla fall berätta att jag hade en lång, underbar, rolig och fin torsdag igår. Jag befann mig inne i Stockholms innerstad hela dagen och började med ett möte på morgonen. Vidare till min farmor och farfar för att mysa lite och prata innan det var dags att gå iväg och äta. Vi åt på en restaurang på Kungsholmen som heter Spisa med Helena. Åt pestomarinerad kycklingfilé med sötpotatismix och limesås, riktigt smaskigt. Sedan hade dem även salladsbuffé och saftigt mörkt bröd till. Tack snälla farföräldrar för god och mysig lunch!

Efter den goda maten åkte jag och farmor in till stan och gick in i lite affärer, kollade runt lite på NK och fönstershoppade. Vi åkte sedan bussen tillbaka hem, köpte med oss en macaron från en chokladbutik på Kungsholmen och sedan blev det eftermiddagsfika med macaron (som jag aldrig smakat tidigare, men det var riktigt gott!), GI-muffins med blåbär som farmor hade bakat och hemmagjord fläderblomssaft. Så himla trevlig dag med farmor och farfar, älskar att vara med dem och hänga i deras underbara lägenhet :). Tur att jag får träffa dem imorgon igen!

Sedan var det dags för ytterligare en restaurangmiddag med en vän, blev på Friday's vid Östermalmstorg. Åt quesadillas och drack ett glas vitt till det (första alkoholen sedan Thailand i julas). Supertrevligt verkligen! Avslutade kvällen med att prata lite med Bellis i telefon och sedan prata med lillasyster som vanligt ;). Somnade som en stock, glad och lycklig, vid strax efter tolv!

Hade alltså en jättebra dag igår och idag blev den ännu bättre när Ameli kom med goda nyheter om C-uppsatsen :). Snacka om flyt just nu!!! Är det mänskligt att vara så här glad och känna att man aldrig velat leva livet lika mycket som man vill nu? Tydligen :D!

Nu är det bara lite sol, värme och solbränna som fattas...bara ett par månader kvar nu ;). Denna är från Thailand i julas, underbart <3.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0