17 Mars 2011

God morgon sunshine!
Här i Stockholm skiner solen, men det är mer snö här än hemma i Linköping :(. Kom till Stockholm ganska sent igår kväll och ägnade sista timmen av det vakna dygnet med att snacka lite med syster :). Sedan somnade jag som en stock efter att ha läst några sidor i VeckoRevyn som kom i brevlådan igår.

Just nu sitter jag och äter lite frukost, idag blev det naturell lättyoghurt med müsli, 2 ägg och 2 stora finn crisps med ost! Mums! Eftersom jag inte äter ost i vanliga fall brukar jag frossa lite i det när jag kommer hem ;). Hade jag haft ost hemma i Linköping hade jag typ ätit upp den på två dagar, alltså, jag gillar ost :P. Ville även berätta att idag ska jag på äventyr i Stockholm :). Det är lite som ska fixas, luncha med farmor och farfar och sedan middag ikväll. Kommer alltså inte bli någon uppdatering under dagen, får se om jag orkar ikväll.

Have a wonderful day!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0