15 Mars 2011

Sol, sol, soooooool :). And i love it! Det är så underbart med sol och lite plusgrader, man blir en helt annan människa när solen skiner. Jag känner mig mycket gladare, piggare och har mer inspiration att hitta på saker. Idag är det knappt något moln på himlen och termometern visar härliga 5 plusgrader, är våren här för att stanna nu?

Jag längtar som en tok till sommaren. Grilla, sola, bada, ha utomhusfester, bära fina sommarklänningar, dricka goda drinkar, äta mängder med glass, läsa bra böcker, umgås massor med min underbara vänner, göra små utflykter och bara njuta av att det är sommar och varmt! Någon mer som längtar?

Sommaren 2010

Det blev en hel del solande på balkongen hemma hos familjen. Så härligt :)


Mös med min underbara Ellen i Stockholm <3.


Hade en supermysig helg med Emelie i Stocksund, en av de härligaste dagarna under hela sommaren :D.


Träffade fina Julia på Walldemarsudde, vi hade nästan satt på oss likadana kläder dagen till ära ;).


Använde min nya klänning flitigt. Här på grillfest hemma hos Annika och Thomas :).


Var på Allsång på Skansen tillsammans med min sötnos Bella <3. En lång, men underbar dag :).


Njöt av en drink i den varma kvällssolen :D!


Hälsade på min fina farmor och farfar i Trosa :). En mysig och jättetrevlig helg!


Badade i den Blå Lagunen på Gotland!


Festade, shoppade, fikade, gjorde utflykter, hängde på Tofta, sov i bilen och SKRATTADE med Ellen under ett par otroligt härliga dagar på Gotland. Minnen för livet!


Festade, hängde på Tofta, upptäckte Visby, åt god mat och glass, shoppade och njöt! Det var ett par riktigt underbara dagar jag hade tillsammans med Angelica på Gotland i sommar.

Min sommar 2010 var nog en av de bästa somrarna i mitt liv! Det är så roligt att sitta och titta tillbaka på alla bilder och se hur mycket jag faktiskt hann med under sommaren trots att jag jobbade ganska mycket. Framförallt att jag hann umgås mycket med mina vänner och det är det som betyder allra mest. Nu gör vi sommaren 2011 lika oförglömlig och kanske om det är möjligt, ännu bättre? Så friends, vilka är med mig? :D

Ojdå, vad tiden drar iväg när man drömmer sig bort ;). Nu ska jag äta upp mitt ägg och sedan cykla iväg till Tornby och Stadium. Nu ska nya löparskor införskaffas :). Underbart! Sedan blir det hem för lite lunch och kanske lite packning om jag hinner, efter det är det frisören som gäller hela eftermiddagen. Avslutar kvällen med kickboxning tillsammans med Hannah och efteråt börjar Desperate Housewifes igen :). Snacka om UNDERBAR tisdag och dessutom skiner ju solen som sagt! GLAAAAAD ELIN IDAG!

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0