14 Mars 2011


Helt ärligt så är min mobiltelefon ganska värdelös. Det är en touchscreen och den är rosa, det är i princip allt som är bra med den. Den har inga flashiga funktioner utöver att du kan ringa och sms:a med den samt ta lite halvkassa kort. Måste jag säga att jag är sjukt sugen på att investera i en Iphone eller HTC? Men i alla fall, igår när jag skulle lyssna igenom intervjuerna jag gjort till skolan hittade jag en FM-app. Jag har alltså radio på min ganska så värdelösa telefon. Snyggt att jag hittar den appen 1,5 år efter att jag fick mobilen :P. Aja, det höjde ju betyget lite i alla fall ;). Så idag har jag lyssnat på Äntligen morgon med Adam & Gry under min morgonpromenad. Fick bland annat veta att Marie hittade på att Eric Saade fick glassplitter i ögat under melodifestivalen...roligt, que?

Som ni förstår startade jag min morgon med en morgonpromenad. Det var faktiskt lite tungt idag eftersom kroppen är rätt mör efter två kickboxningspass, en löprunda på milen och två morgonpromenader. Har härlig träningsvärk i både rumpa, lår, rygg och armar. Men jag älskar't! Ska bli skönt att inte träna idag som sagt, men det är mycket annat som ska fixas med. Först och främst blir det en sväng förbi skolan.

Time to borsta tänderna och slänga ner en frukt i väskan! Hörs vid lunch igen.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0