13 Mars 2011

Nyfikna? Jag har fått flera kommentarer om att ni vill veta vart jag börjat jobba och vad jag pluggar för något. Är ni lite nyfikna kanske? Jag kan säga så mycket som att jag arbetar extra inom snabbmatsbranschen och sedan kan ni få lista ut resten ;). Det jag pluggar här i Linköping är Personal- och arbetsvetenskap heter det :). Så nu vet ni det! Mer frågor?

Jag har inte rört mig från soffan på flera timmar, så skönt! Det jobbiga är att jag inte riktigt känner att jag kan koppla av :(. Jag är så duktig på att boka upp mig på saker hela tiden och stressar ofta upp mig i onödan. Samtidigt blir jag stressad om jag inte har någonting att göra, så det gäller att hitta en balans för mig. Under de tre kommande dagarna, innan jag åker hem till Stockholm, har jag inte alls speciellt mycket planerat. Ska till skolan en kort sväng imorgon, har ett frisörbesök inbokat på tisdag (äntligen!) och så är det förstås lite träning på det. Det låter väl inte jätteansträngande kanske :P? Vad är det med mig då? Varför känner jag mig så stressad :(?

Usch, det är jobbigt att sitta här och typ vara kombinerat stressad och nervös. Antar att det har med flera olika saker att göra :(. Att jag sovit dåligt i natt gör inte heller saken bättre. Eller förresten, jag sover inte dåligt, men jag sover inte speciellt mycket. Eftersom jag har haft i rutin att gå och lägga mig ganska tidigt och vakna tidigt har jag vant mig vid det, så nu vaknar jag typ halv åtta varje morgon :(. Jag som gick och lade mig vid två igår för att jag skulle få sova till tio idag, men icke det...dumma kropp som inte vill sova/vila!

Aja, till dagen :). Började min morgon med att prata lite med farmor och farfar i telefon (ska äta lunch med dem i Stockholm på torsdag) och sedan bytte jag några ord med min älsklingsBella innan det var dags för morgonpromenad med Mikaela. Vi möttes upp och gick en lagom runda innan jag fortsatte en liten extrabit innan jag gick hem. Gick även förbi Budo- och fitness-butiken innan jag gick hem, men den var självklart stängd idag. Är nyfiken på att se vad de har att erbjuda :).

Har hunnit få i mig en ordentlig frukost och sedan lite lunch. Idag blev det makrillsmackor (varav en med keso också) till lunch, det är faktiskt riktigt smaskigt :). Har även hunnit fixa lite med skola och annat. Tänkte nog snart sätta mig och kolla på förra veckans Solsidan som jag missat, så kan jag se dagens avsnitt på TV4Play efter träningen ikväll. Idag är det dags för favoritpasset, kickboxning med Hannah :). Han som kör passet ska även vikariera på tisdagspasset också. Så det blir dunderjobbigt kickboxningpass både söndag och tisdag, AWESOME!

Vad har ni sysslat med denna söndag?


Innan löprundan igår :). Celsiuspåverkad och taggad ;).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0