10 saker du inte vet om mig

Jag har tröttnat...:P. Bloggutmaningarna som jag lagt upp att jag ska svara på har jag typ svarat på flera gånger förut, dagens handlar om mina vänner. Jag älskar mina vänner och jag skriver jämt hur mycket dem betyder för mig osv., men jag känner att det nästan blir lite för mycket. Jag vill ju inte överdriva, då blir det inte äkta tillslut!

Därför har jag bestämt mig för att välja ut några av utmaningarna som jag tycker att ni kanske inte fått svar på eller vet något om, så idag kör vi något så passande som 10 saker du inte vet om mig ;).

- Jag och min pappa fyller år samma dag, han är exakt 30 år äldre än mig.

- Jag har en dröm om att få åka till England och jobba med Human Resource i någon form.

- Jag är född i Stockholm, men bodde under mina första år i Vänersborg och sedan i Tyskland.

- Jag är ganska berest och har besökt länder som USA, Thailand, Italien, Spanien, Portugal, Holland m.fl.

- Jag har spelat både gitarr och klarinett när jag var yngre (inte bra på någon av dem dessvärre).

- Jag lärde mig prata flytande tyska på 3 månader när vi flyttade dit.

- Min favoritdryck är oboy (dricker det aldrig!) och min favoritchoklad är Marabou Polkagris.

- Jag har varit miniorgympaledare på Friskis & Svettis i Stockholm innan jag flyttade till Linköping.

- Jag gick Samhällsvetenskapliga programmet med inriktning journalistik och media på gymnasiet.

- Jag har aldrig provat att röka eller snusa och jag drack inte en droppe alkohol innan jag var 18 år.

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0