10 Mars 2011


Solen skiner och det är några plusgrader, men det blåser kallt :(. När man sitter inomhus ser det så himla varmt och skönt ut ute, men när man kommer ut fryser man nästan alltid. Igår när jag cyklade hem från jobbet hade det som tur var slutat regna, men det blåste typ orkan! Jag trampade på cykeln utan att röra mig framåt, det var riktigt tungt att cykla då kan jag meddela :P.

Började min morgon med en morgonpromenad. Som vanligt var det en bra start på dagen! Jag tycker det är tungt att kliva upp tidigt på morgonen, men det är så skönt när man väl är ute och får vakna tillsammans med den här dagen ;). Låter lite fånigt, men det är mysigt. Har även hunnit duscha, diska lite och göra mig halvt iordning. Tiden bara flyger iväg när man har "roligt", så alldeles strax måste jag slänga på mig lite smink och göra något med mitt kråkbo till hår...

Idag är det som jag tidigare skrev föreläsning i tre timmar, sedan hem en kort vända för att äta lunch (idag blir det min favoritomelett!!!) och kanske slänga upp ett blogginlägg om jag hinner ;). Efter lunch är det vidare till jobbet som gäller och sedan är jag förmodligen hemma runt halv nio som igår. Börjar åtta i skolan imorgon, så det blir tidig sänggång ikväll också. Somnade förresten som en stock igår :P.

Får se hur uppdateringen blir idag, men ni vet ju vad orsaken är i alla fall :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0