6 Juni 2011

VILKEN HELG :D! Helgen kunde inte blivit så mycket bättre faktiskt, helt underbart har det varit på alla sätt och vis :). Tack alla inblandade <3.

Vi har ätit väldigt mycket god och onyttig mat. Vi började med grillkväll på min takterass i fredags, då bjöds det på corizo, hemmagjord potatissallad och sallad till middag. Mums med grillat! Till lördagsfrukost blev det buffé på Scandic, åt oss proppmätta på äggröra, bacon, frallor, yoghurt mm. Efter att det hade lagt sig lite blev det en glass från Bosses glassbar, andra glassen där för i år :). På kvällen smällde jag i mig en ordentlig pizza innan det var dags för fattömning på HG och på söndagen blev det sedan söndagsbrunch ute i det gröna. Så en hel del mat har det blivit med andra ord, men gott har det varit :D. Det hör ju inte till vanligheterna, så ibland får man njuta ordentligt :). Wohooo.

Vi har även gjort en massa roliga saker :). Vi har grillat, gått på stan och shoppat (köpte en linne som jag invigde under lördagkvällen), fixat oss iordning, förfestat med goda drinkar och bra musik, suttit och druckit billig cider på HG, dansat till halvkass musik, gått hem mitt i natten i bara shorts och linne (måste jag säga att jag frös?), ätit brunch och solat :). Tack Mikaela, Angelica, Hannah, Ellen och Petra för den här helgen :). Och även alla söta jag träffade på HG :). Vädret har även varit på vår sida hela tiden, värmebölja!


Bild lånad av Amandas FB :)

Idag har jag suttit en stund med Ameli och gått igenom lite inför opponering och framläggning av uppsatsen på torsdag. Hon gick hem för en stund sedan och jag tänkte strax slänga i mig lite frukost och sedan börja packa inför flytten. Det är läge nu. På lördag drar jag ifrån Linköping med mellanlandning i Trosa för att lasta av möbler och ha examensmiddag och sedan vidare till min nya hemort Stockholm :). Så nu ska det sista packas ner, färg ska inhandlas till väggarna och kläder ska slängas i containern. Blir någon form av träning ikväll, ska nog försöka mig på en löprunda. Är förbaskat sugen alltså! Hoppas benhinnorna håller, annars får jag väl stanna och promenera istället. Håll tummarna :).

Tänkte även slänga upp ett inlägg med bilder från London i eftermiddag, så återkom då ;).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0