3 Juni 2011


VILKEN DAG :D. Solen skiner, himlen är klarblå och termometern visar nästan runt 30 graders värme. Snacka om lyxväder :). Ska snart slänga i mig lite lunch, städa undan lite och kanske packa en till flyttlåda innan Hannah dyker upp. Då ska vi ta på oss bikinin och lägga oss på takterassen och sola :). Får vara lite försiktig med min mage, som fått solexem, så jag får nog lägga ett linne eller så över det området. Det får bara inte bli värre :(. Aja, vi ska i alla fall ligga och sola, sedan blir det nog en promenad runt ån följt av lite matinhandling och dusch. Sedan ska vi förflytta oss tillbaka till takterassen, men då kommer även Mikaela, Angelica, Petra och Ellen och gör oss sällskap för lite grillning och myskväll :). Snacka om en toppendag!!!

Började morgonen med att försova mig :(. Hade satt klockan på tjugo i åtta, men vaknade halv nio och hade halvt panik :(. Men jag var snabb och klädde på mig, sminkade mig och åt frukost samtidigt :P. Tur att vi bara skulle ses i biblioteket idag. Hann i alla fall dit och så satte vi oss med opponeringen av en annan grupps c-uppsats. Vi bestämde oss för att fortsätta vidare med det på måndag, nu ska vi njuta av den här helgen först.

Detta är min SISTA helg i Linköping, i alla fall som jag är skriven i Linköping. Kommer givetvis bli någon/några helger under hösten som jag ska hälsa på tjejerna här <3. Ni vet ju helgens planer, men jag drar dem lite kortfattat igen ;). Frukost på Scandic imorgon, en runda på stan, glass på Bosses glassbar, förfest hos Mikaela, fattömning och middag på HG, sova hos Mikaela och sedan bautafrukost i det gröna på söndagen! Meeeee like :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0