2 Juni 2011

Vart är soooolen? Snacka om att man blir bortskämd när solen visat sig flera dagar i rad nu. Det enda som syns just nu är ett stort moln som täcker Linköping. Dock visar termometern 18,5 grad, så frysa bör man nog inte göra i alla fall ;). Om en stund ska jag träffa Louise, det var inte igår. Vi ska sätta oss på en uteservering och snacka lite :). Mys! I eftermiddag har jag promenad, middag och kvällsmys med Hannah planerat. Ser verkligen fram emot en ordentlig tjejkväll :). Så det är alltså dagens planer, vad sysslar ni med idag?

Jag klev faktiskt upp vid strax efter åtta imorse, vaknade två minuter innan klockan ringde. Hoppade in i duschen och satte mig sedan och läste uppsatser. Efter en stund blev det till att ta tag i gårdagens disk och sedan avnjuta en god frukost :). Efter det har jag fortsatt läsa uppsatser och nu pausar jag med att skriva lite i bloggen. Ska snart sminka mig, byta om och sedan fortsätta läsa tills jag måste gå.

Snart smäller det förresten, helgen som jag (vi) har väntat på så länge är ÄNTLIGEN kommen. Schemat är fullspäckat, mycket god mat ska förtäras, grym musik utlovas, underbara vänner att dela allting med och sedan kör vi fattömningen på HG på lördag. Kommer bli makalöst! Sista helgen i Linköping för min del, nu finns det inga måsten längre. Nu bara kör vi på och har roligt på vägen :).

Imorgon startar jag och Hannah redan efter lunch med att lägga oss ute och steka i solen, om nu den vill visa sig (det måste den!). Sedan blir det nog en promenad och så ska vi handla mat till kvällen. Senare på kvällen kommer Mikaela, Angelica och Ellen från Mariestad och även Petra kommer och joinar. Planen är att sitta på min takterass och grilla :). Smaskens! Sedan sover Hannah, Angelica och Mikaela över hemma hos mig. På lördag morgon har vi bokat in frukostbuffé på Scandic, snacka om bra start på dagen. Efter det är det inga specifika planer som gäller, men det blir nog en runda på stan, lite glass på Bosses glassbar och så vidare. Ska göra oss iordning ganska tidigt för att börja förfesta hemma hos Mikaela och sedan ta oss vidare till HG för eventuell middag och fattömning. Sedan blir det till att slå klackarna i taket hela natten lång ;). Hehe...Och söndagen är än så länge oplanerad, jag håller tummarna för en stor frukost/picknick i det gröna :D. Vad säger ni giiiiiiirls?? Någon mer än jag som ser fram emot den här helgen? Kommer bli AWESOME :).

Nähä...ska strax slänga upp en liten lista här innan jag tar tag i det jag ska göra.


/E <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag röstar också för frukost/picknick på söndag om vädret tillåter! :) Så jag packar ner bikinin :) Ses snart!

2011-06-02 @ 22:08:21
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0