1 Juni 2011


Sitter redo i bikinin att bege mig ut mot takterassen :). Solen skiner, men det blåser lite och så är det lite molnigt till och från. Men har man möjligheten så ska man pressa ;). Haha...ligger ju fortfarande långt efter Angelica som är megabrun, så avis. Aja, lite mer färg kan jag nog allt fixa mig :). Dock har jag smort in mig ordentligt idag eftersom jag brände min lilla mage igår. Får vara lite försiktig med just det området.

Spekulanterna till lägenheten idag visade sig vara en av tjejerna i gruppen som jag och Hannah var reflektionshandledare för i höstas och hennes pojkvän :). Det var en lättnad, så de stannade ett tag och kollade, ställde massa frågor och de verkade verkligen tycka om lägenheten. Hoppas de tar den, den är underbar och då vet jag dessutom att det är två bra människor som flyttar in ;).

I eftermiddag tänkte jag ta mig till gymmet trots det fina vädret, blir lite styrketräning. Detta blir mitt sista träningspass för denna vecka, fick alltså bara ihop tre pass :(. Hade egentligen tänkt springa imorgon, men måste lägga tid på att läsa uppsatser under den tiden jag inte sysslar med annat. Ska bland annat träffa Louise för en fika mitt på dagen imorgon och på eftermiddagen och kvällen blir det långpromenad, middag och mys med Hannah :). En riktigt härlig dag med andra ord. Nu ska jag ta med mig den utskrivna uppsatsen och bege mig mot takterassen, hörs när vi hörs! Njut av dagen!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0