Träningsvärk?

O ja, träningsvärk är det gott om ;). Tre dagars intensiv träning tillsammans med min nya partner in crime, Hannah, har resulterat i ordentlig träningsvärk i hela kroppen i princip. Jag gillar ju känslan, men imorgon blir det välförtjänt vila och det antar jag att kroppen behöver :).

Idag har jag fått upp lite inlägg från Thailand, det kommer sakta, men säkert upp :). Jag tänkte att jag lägger upp lite nya bilder och inlägg varje dag. Vill passa på att hälsa alla nya läsare välkomna :), vad roligt att ni hittat hit! Hade besöksrekord igår faktiskt och det är alltid roligt. Jag kan även passa på att berätta att min blogg, äntligen, kommer byta utseende en aning. Nytagna bilder ska upp, annan text och annan design blir det. Det är min syster som ska fixa det, så det kommer förmodligen ske någon gång under nästa vecka.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, är väldigt trött nu! God natt.


Jag avnjuter en god (och billig) glass på Swensens i Bangkok!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0