Tired...


Såhär har jag sett ut under fyra mornar när jag powerwalkar, en perfekt outfit för ändamålet ;).

Har ni haft en bra söndag? Jag har haft en väldigt lugn och skön söndag. Jag och mamma var iväg en sväng för att byta ut skidvantarna hon fick av mig till en annan storlek och lite sånt :). Jag hjälpte även till att laga middagen idag och det bjöds på rotfrukter i ugn och älgkött, väldigt gott. Har sedan pratat med lite folk på fb, kollat på en massa roliga tv-program (älska Solsidan) och kollat upp lite goda (och nyttiga) recept.

Jag åker tillbaka till Linköping imorgon förmiddag, så jag ska kliva upp vid halv sju. Anledningen till att jag sitter uppe fortfarande är för att snälla syster ska hämta lillasyster på jobbet om en liten stund, är riktigt trött nu...men jag håller mig vaken en stund till ;). Ska ägna mig åt att packa min väska nu!

Vi hörs imorgon. Då blir det tågresa hem, en tur till simhallen, lite plugg, en promenad med Mikaela och storhandla på kvällen :). Fullt upp med andra ord ;).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0