Sova?


Sova var det jaa...hade planerat att sova halv elva, men ville verkligen få upp bilderna från Thailand på fb idag. Har även bjudit er på ett smakprov från våran nyårsafton i Bangkok :). Tyvärr tog jag inte så mycket bilder, men några blev det i alla fall. Tror nog att resten av familjen tog fler. Aja, slänger upp fler bilder imorgon och då ska jag även komma igång med träningsbloggen igen samt slänga upp min smaskiga shopping från Thailand :D.

Nu är jag verkligen supertrött, så det blir bums i säng nu. Lång dag i skolan imorgon med styrgruppsmöte, avslutning av reflektionspassen med lunch, presentationstekniksföreläsning samt coachning. En grymt rolig dag i skolan faktiskt! Och på kvällen ska det köras skivstång+kondition, hur gött som helst.

Hörs mer imorgon och god natt :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0