Soooo tired


OMG vad trött jag är...ska alldeles strax krypa till sängs :). Det har varit en lång dag i skolan idag, kom inte hem förens strax efter sex. Vi har suttit med grupparbetet precis hela dagen och nu är vi, äntligen, så gott som klara :). Nu ska alla i gruppen läsa igenom arbetet individuellt och komma med kommentarer om precis allt, det ska vara perfekt när det lämnas in på fredag. Det är det jag försöker göra nu, läsa igenom alltså, men det går ju bara inte när ögonen går i kors och jag gäspar varannan minut...så jag får lägga ner, sova några timmar och kliva upp tidigare imorgon och kolla igenom det igen. Kommer nog orka mer då :).

Idag unnade jag mig en sallad från Salladsbaren till middag, det var hur mumsigt som helst med räkor, kyckling, fetaost, ägg och allt annat möjligt gott som jag valde att ha i :). Sedan gapade kylen och frysen tomma, så det var bara att ta bussen till tornby för att handla lite crubb på Ica Maxi. Skön tid att handla på eftersom det inte är speciellt mycket människor i butiken :). Dock är det segt och DYRT! att handla :(. Tog bussen hem och gick i 10 min från busshållplatsen hem med jättetunga kassar...en statisk rörelse som tog fram min ordentliga träningsvärk i axlar och armar...aousch!

Nähä, nu så...GOOOOOD NIGHT!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0