Saknar <3

Jag saknar min familj och mina vänner!!! Hade varit underbart att ha familjen och kompisarna  nära, men så är inte fallet för tillfället. Då är man fruktansvärt glad för att det finns internet och telefoner :D. Då kan jag prata med tjejerna i Nice på skype, sms:a och chatta med kompisarna i Stockholm, Skövde och Helsingborg och prata med familjen i telefon och på FB (Ja, hela familjen har facebook :P).

Men det är bra att sakna, då uppskattar man dem mer när man träffas :). Jag ska åka hem till Stockholm den 26 januari, så det är inte speciellt långt kvar. Det ska bli underbart att träffa familjen, äta lunch med Emelie, Elina och Sara samt förhoppningsvis hinna träffa Ellen en sväng <3. Gillar't!

Puss på er alla mina små älsklingar, ni vet vilka ni är *kramar om er* <3.


Jag med mina babes Bella (som bor i Örebro), Sara, Emelie och Elina <3


Puss på MIN Angelica <3


Och min fiiina familj såklart <3!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0