Så mycket bättre :D

Till min stora glädje hittade jag Så mycket bättre på Tv4play här hemma, UNDERBART! Då har jag att titta på under helgen, har ju bara sett två eller tre program innan :). Nu ska Lill-Babs sjunga Såklart! till Petter, grymt.

Nu är jag i Stockholm och allting gick jättebra :), tåget var i tid och allt. Jippi! Kom hem och åt mammas supernyttiga bröd och lite fruktsallad som syster fixat, jag gillar att vara hemma igen. Imorgon blir det en morgonpromenad och sedan ska jag in till stan och träffa min mentor för att följa med henne på ett möte, ska bli otroligt spännande.



/E <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad skönt att allt gick bra med resan :) o gott det lät med fruktsallad, ska nog oxå se till att äta det strax. Hur gick det med mentorn då? Får berätta allt sen, nyfiken!! :) ringer dig senare idag, kramar

2011-01-28 @ 07:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0