Que?



Sedan när är det ok att låta en 10-12 årig kille duscha i damernas omklädningsrum? När sådant sker borde det faktiskt finnas en åldersgräns för pojkar att få vistas i damernas omklädningsrum och dusch. När man är så pass gammal som 10-12 år så klarar man sig galant själv! Han var med sin farmor/mormor för att tillägga, men det är INTE ok. Jag funderade faktiskt på om jag skulle säga till...

Jag såg att han var äldre när jag kom in efter att ha simmat klart, men höll tummarna för att han var klar och skulle gå ut...men icke! Han skulle tydligen ha den duschen jag hade också (finns väl typ 10 andra), så han stod och väntade på mig när jag duschade!!!! Jag hade baddräkten på mig hela tiden, kände mig jätteobekväm. Alla tittade konstigt på honom och jag tror (och hoppas) att de andra tjejerna kände likadant.

Åldersgräns på dam- respektive herromklädningsrummen tack!
/E <3

Kommentarer
Postat av: Hugo

Va du är pryd :-)

2011-01-31 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0