Mulberry vs. Miu Miu





Underbara Mulberry Bayswater! Äntligen äger jag ett ex av denna otroligt snygga väska. Den är ganska stor och rymlig och jag använder den som skolväska, vilket den är perfekt för. Den är stilren, svart och klassisk. Ett riktigt bra köp enligt mig ;).





Finaste Miu Miu! Ramlade över den här väskan av en slump och det var klyschigt sagt, kärlek vid första ögonkastet. Den är svart, snygg, perfekt storlek när man går på stan, den är användbar, klassisk och alldeles, alldeles underbar :). Måste jag säga mer??

Vilken av dessa gillar ni bäst? Eller hade ni köpt båda två precis som jag? Skulle jag valt en annan färg en svart? Hit me med era kommentarer ;). Nuuuuu middag!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0