Lista 2010

Jag snodde en lista av min vän Angelica som jag tänkte fylla i, enjoy :).

ÅRETS SKIDÅKNING: Längdskidor under både början och slutat av 2010, me like!

ÅRETS KONSERT: Konsert och konsert, men jag såg i alla fall Timbuktu på Gutekällaren. Han var awesome :).

ÅRETS LOPP: Måste härma Angelica här och säga "I form loppet" som vi sprang tillsammans i augusti. Det var en mil långt och vi sprang på runt 54 minuter :). Första loppet jag sprang, år 2011 blir det Göteborgsvarvet som är 2,1 mil...wish me luck!

ÅRETS MIDSOMMAR: Middag hos underbara Jenny och Björn. Sedan fortsatte jag till min dåvarande pojkvän och hans kompisar för att chilla lite...jobbade dagen efter :(

ÅRETS SOMMARPLÅGA: Helt klart Natteravn med Rasmus Seebach

ÅRETS PARTYDÄNGA: Mikrofonkåt for the win!

ÅRETS SOLBRÄNNA: Blev inte mycket till solbränna 2010, men jag tog igen det i Thailand i början av 2011 ;)

ÅRETS SOL&BAD: Helt klart den stekheta och underbara dagen i Stockholm med underbara vänner <3 

ÅRETS RESA: Thailandresan började år 2010 och slutade år 2011, så det räknas :D

ÅRETS OFÖRGLÖMLIGA: Att jag blev singel efter 6 år :)

ÅRETS ”WOW”: Jag tog tag i mig själv, min kropp och min hälsa. Gick ner 7 kilo, fick en starkare kropp och mådde helt suveränt!

ÅRETS PERSON: Oj vad svårt! Det finns många personer som jag tycker förtjänar att bli årets person, men jag tror ändå att jag ger "priset" till min pappa. Han ställer upp för mig i vått och torrt, han är helt enkelt bäst!

ÅRETS FEST: Oooj, det finns en del att välja på. Men festerna i Visby var awesome, många härliga fester nu under hösten också. Kan inte välja en :P.

ÅRETS SNYGGASTE: Samma svar här, det finns en del ;)

ÅRETS UPPGÖRELSE: Tar nog singelgrejen här igen, vi bröt oss ur ett förhållande som hade övergått i vänskap och det var det absolut bästa vi kunnat göra.

ÅRETS MEST BETYDELSEFULLA LÅT: Nattravn med Rasmus Seebach får mig att tänka på Ellen, blöta kvällar på Kallis och en natt i bilen. Allt kan hända med Ellen i sin närhet och det är det jag ÄLSKAR med henne <3

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0