La Source!


Jag vill verkligen rekommendera den här underbara handkrämen. Jag fick den av min farmor för över ett år sedan när mina händer var jättetorra och jag hade till och med små sår på dem, jag provade allt och inget hjälpte. Jag har alltid haft svårt för att hålla i något kontinuerligt, alltså smörja in händerna 3-4 gånger om dagen ungefär. Men med denna räckte det att smörja in händerna på kvällen innan det var dags att sova och sedan höll sig händerna mjuka tills det var dags att sova igen, hur bra är inte detta? Jag använder den varje kväll och jag älskar den verkligen! Har aldrig provat något i samma klass. Fick en ny tub av farmor förra gången jag var hos dem, den räcker i ungefär ett år :).

La Source Hand Therapy finns att köpa på NK och jag tror nog att den kostar runt 160 kr, men det är verkligen värt det! Unna dig det ifall du har torra händer :).

/E <3


Bara en parantes, Lasse Berghagen trodde Jay-Z var ett jeansmärke (JC uttalas det)...hahaha, det är inte lätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0